חדש!!! השתלמות מקוונת - אינטיליגנציה חברתית והגשמה עצמית
השתלמות בת 60 שעות, מוכרת לאופק חדש ולגמול השתלמות!
ניתן להירשם לקורס בלחיצת כפתור (ארגון המורים או הסתדרות המורים):
רוצים לגלות הכל אודות:
- רכישת 22 מיומנויות וכישורים חברתיים נרכשים?
- זיהוי ומימוש הזדמנויות?
- שינוי הגישה?
- אמנות הנתינה מתוך הלב?
- איך להתמודד ולהתנהל נכון עם סקלת הרגשות שלנו-
מהרגשות השליליים ועד הרגשות החיוביים?
- איך להתייחס לחולשות שלנו כמקור של כח?
- איך לצמוח מתוך משבר ולקבל את עצמנו בדיוק כמו שאנחנו
וגם את האחר?
- איך לסלוח ולבקש סליחה?
- איך להתגמש מעמדת חוזק?
- איך לרכוש חברים, להיות אסרטיביים
וליישם את אמנות הנטוורקינג והפתיחות החברתית בלי להרגיש לא בנוח?
ועוד ועוד...
הגעתם למקום הנכון!!!
במהלך הקורס נקבל מתנה:
שאלון עיצוב מציאות!
שיאבחן עבורנו היכן אנו והיכן הילדים והתלמידים שלנו עומדים
מבחינת המיומנויות והכישורים החברתיים,
המרכיבים את הביטחון העצמי ואת הערך העצמי.
ונראה מה יש לעשות על מנת לשפר יותר את המיומנויות הללו.
כי תזכרו שני דברים:
אם אנחנו לא נאמין בילד שלנו גם אף אחד אחר לא יאמין בו...
וכדי שנאמין בו, בראש ובראשונה עלינו להאמין בעצמנו!
עלות הקורס: למורים בפועל בהתאם לתעריף הרגיל מטעם הסתדרות המורים לקורסים בני 60 שעות, וללא עלות למורים בשבתון!

אינטיליגנציה חברתית והגשמה עצמית (X סגור)
השתלמות מקוונת בת 60 שעות, מוכרת לאופק חדש ולגמול השתלמות- מועד פתיחה: פבר' 2016 בכל הארץ!
רציונאל:
קורס זה עוסק בעיצוב ובפיתוח המציאות של המורה הן כאדם, והן כאיש מקצוע וכדמות חינוכית, כך שיוכל לחיות את החיים הנכונים והטובים עבורו ולחנך את תלמידיו ברוח זו! באמצעות ארגז כלים עשיר, רוכשים המשתלמים מיומנויות לצמיחה אישית, ולהעלאת הדימוי העצמי, ההערכה העצמית ולניהול עצמי מיטבי, הן שלהם והן של הדור הצעיר. יכולת הקניית מיומנויות אישיות אלו הנה בעלת חשיבות קריטית, כי רק אדם המועצם בעצמו, אדם אשר מרגיש טוב עם מי שהוא, ועם מה שהוא רוצה ועושה, יכול לגדל ולחנך ילדים מועצמים הן בבית והן בבית הספר.
מטרות
- זיהוי המציאות האישית והחינוכית הקיימת לעומת זו הרצויה, לקיחת המושכות לידיים במטרה לעצב את החיים הרצויים עבורי, הן כאדם והן כאיש חינוך.
תוך זיהוי ומימוש הפוטנציאל הגלום בי ובתלמידי.
- רכישת ארגז כלים עשיר לצמיחה אישית לעבודה מעשית על ה"אני"/ ה"עצמי", ואח"כ יישומה בשדה החינוך עם התלמידים.
- רכישת כישורים לניהול עצמי וקבלת החלטות אופטימליות (מורה/ תלמיד)
- שיפור המיומנויות בתקשורת אישית ובינאישית והיחסים הבינאישיים (מורה/ תלמיד)
- העלאת הדימוי העצמי וההערכה העצמית לקבלת האני ולחיזוק האמונה בעצמי (מורה/ תלמיד)
נושאי הלימוד:
- מי אני? טכניקות להגברת מודעות ולגילוי עצמי הן בהיבטים אישיים והן בהיבטים חינוכיים.
- זיהוי חסמים ומימוש הפוטנציאל הגלום באמצעות הסיפור האישי שלי כמורה ושל התלמידים.
- פרפקציוניזם וקבלת החולשות כמאיץ לכוח בשדה האישי והחינוכי.
- שינוי גישה לפיתוח דימוי עצמי חיובי של המורה ושל התלמיד.
- השפעת התת מודע על ההתנהגות ועל קבלת החלטות מבחינה אישית ומקצועית.
- שליטה עצמית ופיתוח כישורי שיחה ואסרטיביות כדמות חינוכית בכיתה, תוך חינוך התלמידים לטכניקות אלו.
- הקשבת מתנה, אמפתיה וקבלה- מורה/ תלמיד.
- פיתוח הגמישות והיכולת לסלוח- בהיבטים אישיים וחינוכיים.
- פיתוח יוזמה וזיהוי הזדמנויות- בכיתה ומחוצה לה.
- צמיחה מתוך משבר- מורה/ תלמיד.
- דבקות במטרה, ניהול זמן והתמודדות עם דחיינות.
- הכרת תודה, אהבה ונתינה.
דרכי הוראה:
הקורס הנו קורס מקוון, המעובר בצורה חווייתית וידידותית למשתמש באמצעות סרטונים ומצגות, סיפורים, משחקים, חומרי קריאה ושאלונים.
ניתן ללמידה בכל מקום, ובכל זמן, ישירות דרך המחשב האישי של המשתלם!
מטלות:
השתתפות פעילה בפורום הקורס, מענה על שאלונים בסיום כל שיעור והגשת מטלת סיום מסכמת.